Select your town

  • B
  • Bar
  • Boryspil
  • Brovary
  • V
  • Velykyi Bereznyi
  • Vyshgorod
  • Vinnytsia
  • Volodymyr-Volyns'kyi
  • H
  • Hadiach
  • D
  • Dnipro
  • Z
  • Zhmerynka
  • Zaporizhia
  • Zenkiv
  • I
  • Izum
  • K
  • Kamianets-Podilskyi
  • Kyiv
  • Kovel
  • Koziatyn
  • Korosten
  • Kremenchuk
  • Kryvyi Rih
  • Kropiwnicki
  • Kharkiv
  • Kherson
  • Khmelnytskyi
  • L
  • Lutsk
  • Lviv
  • M
  • Melitopol
  • Mykolaiv
  • N
  • Netishyn
  • Nizhyn
  • Nikopol
  • Novi Petrivtsi
  • Novovolynsk
  • Novohrad-Volynskyi
  • O
  • Odesa
  • Ochakiv
  • P
  • Pokrov
  • Poltava
  • R
  • Rivne
  • S
  • Svitlovodsk
  • Slavuta
  • Starokostiantyniv
  • Shepetivka
  • U
  • Uzhhorod
  • C
  • Cherkasy
Your location Kyiv?

Сфера відповідальності посади

Забезпечення досягнення цілей Компанії, пов’язаних з продажами великому, середньому та малому бізнесу всього комплексу B2B телеком рішень, шляхом управління діючим портфелем клієнтів та залученням нових.

Функціональні обов’язки

  • Досягнення ключових показників ефективності: збільшення доходу діючої бази клієнтів шляхом Cross-sale и upsell, залучення нових, ріст рівня клієнтського досвіду за рахунок надання якісного сервісу у всіх його аспектах.
  • Управління портфелем клієнтів корпоративного, середнього та малого бізнесу задля досягнення встановлених цілей.
  • Регулярні візити до вибраних клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку.
  • Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.
  • Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями.
  • Вміння працювати з великими масивами даних, переважно в excel, та створювати презентації у PowerPoint.
  • Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до клієнтів шляхом надання цільових продуктових рішень та послуг.
  • Передання запитів і зворотнього зв'язку клієнтів до відповідних дирекцій Компанії.
  • Пошук та залучення нових клієнтів, вміння побудови довготривалих відносин з нуля. 
  • Особисте представлення Компанії клієнтам і контроль якості послуг.
  • Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довготривалої співпраці з клієнтами.
  • Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами.
  • Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для клієнтів.

Мінімальні вимоги

  • Досвід роботи від 3х років в сфері B2B продажів.
  • Вища освіта.
  • Англійська – середній рівень, Українська – вільне володіння.
  • Досвідчений користувач Microsoft Office (word, excel), PowerPoint
  • Посвідчення водія - Категорія «B»
  • Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та управління проектами.
  • Вміння будувати відносини.
  • Вміння здійснювати комунікацію, презентувати та ефективно впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва.
  • Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів.
  • Високого рівня навички усної і письмової комунікації.

Ми пропонуємо

  • Роботу у великій компанії
  • Можливість кар’єрного розвитку
  • Офіційне працевлаштування
  • Медичне страхування
  • Тренінги та навчання
  • Компанія надає можливість бронювання, за умови дотримання всіх вимог законодавства

Чекаємо на Ваше резюме!