Сфера відповідальності посади
Забезпечення досягнення цілей Компанії, пов’язаних з продажами великому, середньому та малому бізнесу всього комплексу B2B телеком рішень, шляхом управління діючим портфелем клієнтів та залученням нових.
Функціональні обов’язки
- Досягнення ключових показників ефективності: збільшення доходу діючої бази клієнтів шляхом Cross-sale и upsell, залучення нових, ріст рівня клієнтського досвіду за рахунок надання якісного сервісу у всіх його аспектах.
 - Управління портфелем клієнтів корпоративного, середнього та малого бізнесу задля досягнення встановлених цілей.
 - Регулярні візити до вибраних клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку.
 - Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.
 - Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями.
 - Вміння працювати з великими масивами даних, переважно в excel, та створювати презентації у PowerPoint.
 - Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до клієнтів шляхом надання цільових продуктових рішень та послуг.
 - Передання запитів і зворотнього зв'язку клієнтів до відповідних дирекцій Компанії.
 - Пошук та залучення нових клієнтів, вміння побудови довготривалих відносин з нуля.
 - Особисте представлення Компанії клієнтам і контроль якості послуг.
 - Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довготривалої співпраці з клієнтами.
 - Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами.
 - Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для клієнтів.
 
Мінімальні вимоги
- Досвід роботи від 3х років в сфері B2B продажів.
 - Вища освіта.
 - Англійська – середній рівень, Українська – вільне володіння.
 - Досвідчений користувач Microsoft Office (word, excel), PowerPoint
 - Посвідчення водія - Категорія «B»
 - Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та управління проектами.
 - Вміння будувати відносини.
 - Вміння здійснювати комунікацію, презентувати та ефективно впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва.
 - Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів.
 - Високого рівня навички усної і письмової комунікації.
 
Ми пропонуємо
- Роботу у великій компанії
 - Можливість кар’єрного розвитку
 - Офіційне працевлаштування
 - Медичне страхування
 - Тренінги та навчання
 - Компанія надає можливість бронювання, за умови дотримання всіх вимог законодавства
 
Чекаємо на Ваше резюме!