Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Великий Березний
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Полтава
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?

Сфера відповідальності посади

Забезпечення досягнення цілей Компанії, пов’язаних з продажами великому, середньому та малому бізнесу всього комплексу B2B телеком рішень, шляхом управління діючим портфелем клієнтів та залученням нових.

Функціональні обов’язки

  • Досягнення ключових показників ефективності: збільшення доходу діючої бази клієнтів шляхом Cross-sale и upsell, залучення нових, ріст рівня клієнтського досвіду за рахунок надання якісного сервісу у всіх його аспектах.
  • Управління портфелем клієнтів корпоративного, середнього та малого бізнесу задля досягнення встановлених цілей.
  • Регулярні візити до вибраних клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку.
  • Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.
  • Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями.
  • Вміння працювати з великими масивами даних, переважно в excel, та створювати презентації у PowerPoint.
  • Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до клієнтів шляхом надання цільових продуктових рішень та послуг.
  • Передання запитів і зворотнього зв'язку клієнтів до відповідних дирекцій Компанії.
  • Пошук та залучення нових клієнтів, вміння побудови довготривалих відносин з нуля. 
  • Особисте представлення Компанії клієнтам і контроль якості послуг.
  • Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довготривалої співпраці з клієнтами.
  • Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами.
  • Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для клієнтів.

Мінімальні вимоги

  • Досвід роботи від 3х років в сфері B2B продажів.
  • Вища освіта.
  • Англійська – середній рівень, Українська – вільне володіння.
  • Досвідчений користувач Microsoft Office (word, excel), PowerPoint
  • Посвідчення водія - Категорія «B»
  • Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та управління проектами.
  • Вміння будувати відносини.
  • Вміння здійснювати комунікацію, презентувати та ефективно впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва.
  • Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів.
  • Високого рівня навички усної і письмової комунікації.

Ми пропонуємо

  • Роботу у великій компанії
  • Можливість кар’єрного розвитку
  • Офіційне працевлаштування
  • Медичне страхування
  • Тренінги та навчання
  • Компанія надає можливість бронювання, за умови дотримання всіх вимог законодавства

Чекаємо на Ваше резюме!