«У своїй господарській діяльності ПрАТ «ДАТАГРУП» слідує принципам доброчесності, відкритості та прозорості, оскільки вважає, що виключно завдяки таким принципам ведення бізнесу можливо зберегти бездоганну репутацію та бути одним з провідних гравців ринку з надання електронних комунікаційних послуг.
Комплаєнс – це стиль життя та ведення бізнесу. ПрАТ «ДАТАГРУП» послідовно втілює практику комплаєнс у повсякденну роботу. ПрАТ «ДАТАГРУП» продовжує вдосконалення і подальше впровадження такої практики для того, щоб комплаєнс був не тільки відповідністю встановленим вимогам чинного законодавства України та внутрішнім документам компанії, а й став частиною щоденної діяльності компанії, її співробітників, стилем життя та спілкування.
Ніщо не має більшого значення для успіху компанії, ніж етичні цінності та принцип доброчесності ведення бізнесу. Створення етичної культури, яка відповідає принципам відкритості, прозорості та доброчесності потребує участі кожного співробітника, партнера та клієнта компанії, спільної роботи з єдиною метою – «зробити правильні речі правильно».
Наша спільна повага до найвищих стандартів чесності та доброчесності – це наша найбільша сила. Крім того, ми застосовуємо цілий комплекс вимог щодо законності, прозорості та стандартів ведення бізнесу до всіх наших партнерів і контрагентів.
ПрАТ «ДАТАГРУП» зазначає, що одним із важливих принципів ведення бізнесу – є нульова толерантність до корупції. У компанії створено окремий підрозділ за участю сертифікованого комплаєнс-офіцеру. Внутрішні документи та процедури комплаєнс оновлюються на постійній основі, щоб відповідати поточним змінам у застосовуваному законодавстві. Управління корупційним ризиком, етична поведінка, управління санкційним ризиком та запобігання ризику конфлікту інтересів є важливим напрямком діяльності комплаєнс підрозділу. Компанія є відкритою у своїй діяльності та основні комплаєнс процедури є доступні для ознайомлення.
Надзвичайно важливим для ПрАТ «ДАТАГРУП» є честь стати, з січня 2020 року, членом Міжнародної комплаєнс асоціації та учасником Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC), що підтверджує відповідність ПрАТ «ДАТАГРУП» стандартам комплаєнс практики та допоможе впровадити міжнародні стандарти у сфері комплаєнс.
Ми розуміємо, що повинні керуватися нашими спільними етичними цінностями, і тому закликаємо всі зацікавлені сторони заохочувати до вищого рівня доброчесності.
З метою дотримання принципу нульової толерантності до корупції, компанією запроваджено лінію довіри "Your Voice", ми будемо вдячні, якщо Ви допоможете нам стати краще!»
Генеральний директор Михайло Шелемба
Процедури комплаєнс
Антикорупційна програма ПрАТ «ДАТАГРУП»
Кодекс поведінки постачальників