Цього року «Датагруп» долучилася до Міжнародної комплаєнс-асоціації (International Compliance Association (ІСА), штаб-квартира якої розташована у Великобританії.
Членство в асоціації демонструє прихильність компанії до найвищих стандартів практик і етичної поведінки, а також підтверджує міжнародну репутацію «Датагруп» як відповідального оператора телекомунікаційних послуг.
«Ми повною мірою розділяємо й цінуємо ідеї ICA і готові співпрацювати в напрямку розвитку та втілення кращих практик комплаєнса в усіх бізнес-процесах», – коментує Артем Томаш, комплаєнс-офіцер, начальник відділу комплаєнса ДКЮС.
«У своїй господарській діяльності ми дотримуємося принципів доброчесності, відкритості та прозорості, оскільки вважаємо, що виключно завдяки таким принципам ведення бізнесу можливо зберегти бездоганну репутацію та бути лідером телеком-ринку», – додає Маріанна Розумна, директор департаменту комплаєнса та юридичного супроводу.
Міжнародна комплаєнс-асоціація (ІСА) є однією з провідних міжнародних організацій, яка об'єднує фахівців цієї галузі. ICA, учасники якої представляють більш ніж 150 країн, має регіональні представництва в Лондоні, Дубаї, Сінгапурі, Малайзії, Гонконзі.
Членство в ICA значно підвищує рівень довіри до нашої компанії серед потенційних та існуючих партнерів, як українських, так і зарубіжних, адже підтверджує відповідність політики компанії міжнародним стандартам у сфері комплаєнса. Окрім того, ICA володіє потужною інформаційною базою щодо здійснення ефективного управління комплаєнс-ризиками, підвищення стандартів поведінки на ринку, управління конфліктами інтересів та справедливого ставлення до клієнтів. Підвищення кваліфікації працівників нашої компанії у цих сферах допоможе зробити ведення бізнесу ще більш прозорим, успішним та ефективним.