Журнал і сайт «Бізнес» склали рейтинг компаній, які найкраще адаптували свій бізнес до умов карантину. Протягом двох місяців команда видання аналізувала кейси вітчизняних підприємців, які в непростий час зберегли ділову активність, а деякі — навіть розширили «горизонт планування» і побачили власну справу успішною, зміненою, адаптованою до нових викликів.
«Датагруп» було визнано найкращим партнером для СМБ завдяки швидкому розгортанню онлайн-платформи RAZOM, яку було створено для підтримки локального бізнесу, що працює в містах України.
«Ми пишаємось, що читачі видання віддали голоси за наш проєкт та визнали нас кращим партнером для середнього та малого бізнесу. Ми створювали онлайн-майданчик RAZOM, щоб розміщувати безкоштовну для підприємців інформацію про їхні товари й послуги та допомогти їм залучити нових клієнтів і нові замовлення під час карантину. Платформу RAZOM ми створили силами команди «Датагруп»: колеги працювали над проєктом із великою повагою до наших клієнтів та партнерів і бажанням підтримати локальний бізнес в українських містах. Наразі RAZOM охоплює 15 міст, в яких присутні до 19 категорій товарів та послуг з об’явами для покупців від локальних підприємців, та користується популярністю серед відвідувачів навіть зараз, коли карантин уже пом’якшено», — говорить Аліна Компанець, маркетинг-директор «Датагруп».
«Наш особистий висновок за результатами цього спецпроєкту: країну врятує постійна енергія змін, в основі яких лежать потреби ближнього, — наголошує Володимир Чеповий, шеф-редактор журналу «Бізнес». — Ми сподіваємося, що саме ваші трансформовані компанії не просто подолають кризу, але й стануть драйверами економіки протягом наступних років. І ми покажемо їх, розповідаючи про нові можливості економіки майбутнього».
Також видання в номінації «Найкращий партнер» відзначило: «Інтертоп» — за залучення до онлайн-платформи інших ритейлерів і виробників, «Украгазбанк» — за відновлення програми фінансування інвестиційних проєктів у Києві, «Дримтаун» — за скасування орендної плати для всіх партнерів, «Ощадбанк» — за зниження ставок за всією лінійкою кредитів для СМБ, «Райффайзен Банк Аваль» — за скасування клієнтам СМБ фіксованої плати за користування POS-терміналом у разі відсутності активної діяльності, Monobank — за впровадження нових продуктів для СМБ та ФОП, Moneyveo — за впровадження програми кредитування готівкою у відділеннях «Нової пошти».