За підсумками 2020 року журнал і сайт «Бізнес» склали рейтинг компаній, які найкраще адаптували свій бізнес до умов карантину. Протягом двох місяців команда видання аналізувала кейси вітчизняних підприємців, які в непростий час зберегли ділову активність, а деякі — навіть розширили «горизонт планування» і побачили власну справу успішною, зміненою, адаптованою до нових викликів. «Датагруп» увійшла до рейтингу «Бізнесу» як компанія, що успішно долає кризу, у номінації «Найкращий контрагент/партнер».
Вже 20 років «Датагруп» розробляє і втілює кращі комплексні телеком-проєкти для підвищення ефективності бізнесу багатьох галузей. Для представників середнього та малого бізнесу «Датагруп» пропонує різні пакети інтернет-послуг і технологій, розуміючи масштаб і потреби клієнта, може організувати мережу передачі даних по всій Україні. Фіксований інтернет дозволяє організувати стабільну роботу в мережі у більшості населених пунктах України, а супутникова технологія – навіть у найвіддаленіших місцях, де відсутні будь-які інші комунікації. «Датагруп» забезпечує бізнес усіма необхідними доступами до мережі Інтернет незалежно від місця розташування клієнта.
«Нам дуже приємно, що редакція журналу «Бізнес» визнала нас одним із найкращих партнерів для СМБ, особливо в такий важкий рік саме для клієнтів цього сегмента ринку. Ми сприймаємо це як підтвердження правильності зроблених кроків. Завдяки великому досвіду роботи з клієнтами FMCG, споживчого ринку, HoReCa, та інших секторів ми змогли швидко запропонувати рішення, які змогли б, з одного боку, полегшити навантаження на бізнес, а з іншого – задовольнити нові запити. Основна стратегія – комплексні телеком-рішення під ключ з одних рук: усі види зв'язку в будь-яких комбінаціях, технічна підтримка та моніторинг мережі в режимі 24/7, IP-телефонія, віртуальна АТС, номер 0800, Viber- та SMS-розсилки, послуги дата-центру та віртуальних серверів, IT-аутсорсинг та організація мережевої інфраструктури, Microsoft Office 365 та Microsoft Azure, послуги з кібербезпеки. Клієнти з різних сфер бізнесу, звертаючись до наших фахівців, отримують консультацію та розроблені під їхні індивідуальні потреби комплексні телеком-рішення», – коментує Алла Марамон, директорка департаменту роздрібних продажів та СМБ.
«Якість і швидкість надання інтернет-послуг стали важливими складовими ведення бізнесу в період карантину. Компанії почали усвідомлювати, що є і загрози у інтернет: кількість кібер-атак постійно зростає, зловмисники можуть атакувати сайти компаній, через які відбуваються продажі та замовлення товарів – це відбивається на доходах і репутації підприємств. Бізнес тепер обирає не лише провайдера, а телеком-партнера з бездоганною репутацією в галузі інформаційної безпеки, сертифікованого відповідно до міжнародного стандарту ISO 27001. Ми вже тричі підтвердили цей сертифікат на відповідність і пропонуємо комплекс послуг з кібербезпеки. Одна з послуг, якими активно цікавляться зараз – це захист від DDos-атак», – додає Алла Марамон.