Цьогоріч в рейтингу "Репутаційні АКТИВісти» визначались компанії, чиї власники, топменеджмент та PR-команди найкраще адаптувались до викликів сучасності й ефективно впроваджують дієві системи репутаційного менеджменту в умовах випробувань воєнного часу. Переможців серед 734 компаній-претендентів обирало фахове журі зі 152 незалежних аналітиків, галузевих експертів і спеціалізованих журналістів провідних медіа.
Компанії «ДАТАГРУП» і Volia були визнані кращими в номінації «Оператори фіксованого зв’язку та широкосмугового доступу до інтернету». Урочиста церемонія нагородження пройшла в межах Міжнародного форуму PRNext’24.
«Ця нагорода є свідченням того, що наша компанія в побудові репутації рухається в правильному напрямку, – прокоментував отримання нагороди Михайло Шелемба, СЕО компаній «ДАТАГРУП» і Voliа. – Для нас бути репутаційними активістами – це не лише про позитивні комунікації, які можна побачити у статтях чи релізах. Перш за все, це – про здатність безперебійно і надійно надавати послуги зв’язку нашим абонентам і клієнтам. В умовах війни людям вкрай важливо бути на зв’язку. Тому ми увесь час зміцнюємо і покращуємо мережу, інвестуємо в її розвиток, енергонезалежність, відмовостійкість тощо. Це все – заради людей. Коли вони можуть бути на зв’язку зі своїми рідними, коли бізнес може працювати, маючи стабільний інтернет – це плюс до нашої репутації. Дякую всьому колективу компанії за щоденну роботу, яка призвела до визнання у цьому престижному рейтингу!»