Національний оператор зв'язку «Датагруп» оголошує про перемогу у відкритому тендері Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух).
Ключовими завданнями Украероруху є: організація руху в повітряному просторі України, організація радіотехнічного та електротехнічного забезпечення обслуговування повітряного руху, забезпечення діяльності та розвитку підрозділів Об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, організація аварійного оповіщення та участь у проведенні пошуково-рятувальних робіт, тощо.
«Для «Датагруп» перемога в тендері стала логічним продовженням співпраці з Украерорух, яке почалося ще в 2009 році. Ми усвідомлюємо всю відповідальність, яка покладена на нас в реалізації даного проекту, тому що від якісних послуг зв'язку залежить безпека польотів в повітряному просторі України», - прокоментував Олександр Данченко, Генеральний директор «Датагруп».
Відповідно до умов тендеру, «Датагруп» до кінця 2015 року запровадить весь комплекс телекомунікаційних рішень для Державного підприємства. Пропозиція оператора визнана найкращою за рахунок того, що «Датагруп» здатна забезпечити підключення всіх об'єктів Украероруху, які знаходяться досить віддалено від мереж зв'язку (більше 10 км). В рамках співпраці «Датагруп» забезпечить: організацію ВОЛЗ, модернізацію магістральних мереж на базі обладнання Cisco, розгортання вузлів зв'язку на території об'єктів Украероруху. Всі вузли зв'язку будуть укомплектовані активним обладнанням Cisco, що стане одним з найважливіших елементів інфраструктури передачі даних Украероруху. Надавати послуги зв'язку «Датагруп» буде до 2024 року. Вартість контракту складає 344 млн. грн. На першому етапі, оператор інвестує в проект 80 млн. грн.
Реалізація проекту для Украерорух - наступний етап в розвитку напрямку обслуговування корпоративних клієнтів «Датагруп». Крім будівництва каналів передачі даних, оператор взяв на себе зобов'язання по установці, налаштуванню і обслуговуванню телекомунікаційного устаткування. Для «Датагруп» це означає перехід від постачальника послуг зв'язку до повноцінного сервіс-провайдера: внутрішня інфраструктура клієнта в окремих її елементах трансформується в єдиний сервіс обслуговування каналів зв'язку та обладнання.
Слід зазначити, що «Датагруп» бере на себе зобов'язання щодо цілодобового моніторингу якості роботи мережі, в рамках SLA (Service Level Agreement).