Шановні абоненти!
Піклуючись про здоров’я та безпеку наших клієнтів, колег та їх близьких, з 18 березня до 3 квітня ми тимчасово переводимо наші абонентські відділи на роботу в дистанційному режимі. Протягом карантинного періоду ми не прийматимемо відвідувачів у наших центрах обслуговування абонентів по всій країні.
Водночас ми продовжуємо робити все необхідне, щоб наші абоненти мали змогу вирішувати свої питання з телеком-послуг у домашніх умовах. Залишайтеся вдома, дбайте про свої родини й користуйтесь усім спектром послуг «Датагруп» онлайн. Також просимо всіх вас допомогти своїм близьким похилого віку з дистанційним вирішенням питань щодо телеком-послуг.
Наші фахівці та консультанти цілодобово допомагатимуть вам та відповідатимуть на всі звернення стосовно розрахунків або змін у наданні послуг. Усі (без винятку) свої питання ви можете вирішити дистанційно:
- звернутися до нашого контакт-центру за номером 0 800 21 00 00 (цілодобово);
- здійснити оплату, перевірити стан рахунку через особистий кабінет;
- поставити питання оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через особистий кабінет;
- звернутися через приватні повідомлення на наших офіційних сторінках у Facebook;
- надіслати ваші запитання на нашу електронну пошту;
- корпоративні абоненти можуть звернутися до свого персонального менеджера.
Ми впевнені: всі разом, допомагаючи одне одному, ми зможемо протистояти інфекційній загрозі. Просимо вас уважно дотримуватись рекомендацій МОЗ щодо захисту від коронавірусу.
Також повідомляємо, що всі роботи з підключення до мережі «Датагруп» та сервісні роботи наразі відбуваються в штатному режимі. Фахівці компанії дотримуються рекомендацій МОЗ України.
Наразі «Датагруп» спрямовує усі свої ресурси та можливості на те, щоб захистити клієнтів і працівників. Ми прагнемо, аби і робота, і користування послугами компанії були максимально безпечними та зручними.