За результатами дослідження Української асоціації директ маркетингу (УАДМ), колл-центр «Датагруп» увійшов до Топ 15 кращих і отримав високу оцінку якості телефонного обслуговування серед провідних телеком-компаній України.
Згідно даних дослідження, колл-центр «Датагруп» показав значне зростання і зміцнення своїх позицій на ринку в порівнянні з 2013 роком. Незважаючи на загальний рівень зниження якості обслуговування інших гравців ринку, колл-центр «Датагруп» помітно поліпшив свої показники — 89% задовільний рівень сервісу. Дослідження проводилося серед інтернет-провайдерів і операторів стільникового зв’язку протягом травня-червня 2015 року.
«Якість обслуговування при спілкуванні, як з потенційними, так і з існуючими клієнтами відіграє важливу роль в оцінці роботи компанії і може стати вирішальним фактором при виборі постачальника послуг. Ефективність обслуговування клієнтів, підвищення рівня якості роботи операторів і ключових показників функціонування колл-центру в цілому, стає важливим аспектом в умовах жорсткої конкуренції. Завдяки дослідженню УАДМ ми переконалися, що результат виконаної роботи і вибір необхідного алгоритму для якісного обслуговування клієнтів виправдав себе. Ми продовжуємо вдосконалювати та підвищувати рівень інформаційного обслуговування.» — зазначає Зоя Романченко, заступник директора департаменту бізнесу фіксованого зв’язку ПрАТ «Датагруп».